cOokie Jar

– Start your day with cookie jar

Emma Watson in Marie Claire – December 2010 UK

Emma Watson a aparut in cel mai nour numar al revistei Marie Claire si parca e mai pistruiata ca oricand😆 . Actrita din din “Harry Potter” apare imbracata intr-o rochie alba cu flori aplicate si pene.

Recent actrita de 20 de ani si-a etalat noua coafura boyish, iar in interviul acordat revistei, ea a marturisit ca astepta de multa vreme sa isi tunda parul. “Am vrut sa fac asta inca de la 16 ani si cand filmarile pentru “Harry Potter” s-au terminat in iunie (anul acesta), am simtit ca am nevoie de o schimbare. Este ca un gest simbolic pentru mine. Mi-am tuns parul foarte scurt si ma simt foarte bine cand merg pe strada ” .

5 responses to “Emma Watson in Marie Claire – December 2010 UK

  1. Pingback: Tweets that mention Emma Watson in Marie Claire – December 2010 UK « cOokie Jar -- Topsy.com

  2. TheOofle 5 November 2010 at 17:40

    Urat…unii ar spune diferit…dar asa este…mie unu mi se pare ca nu o prinde de nici o culoare acest stil de coafura…daca in Harry Potter arata ca o fetita frumusica cu pistrui acum aduce mai mult cu al nostru ” Pistruiatu” :))

    • cOokie 5 November 2010 at 17:49

      Haha😆

  3. Pingback: Emma Watson bea alcool de la 7 ani « cOokie Jar

  4. Lea 15 November 2010 at 18:06

    Ea e foarte dulcica la fata si nu ii sta rau nici cu parul scurt. Mie imi place:)

Leave a Reply

