cOokie Jar

– Start your day with cookie jar

Pamela Anderson in Fabulous Magazine – Iulie 2010

Pamela Anderson (43 ani ), fostul star al serialului “Baywatch” a aparut in cel mai recent numar al revistei Fabulous , editia iulie 2010 .

In interviul acordat revistei britanice , actrita a marturisit ca pasiunea ei pentru cauza ecologista a indemnat-o sa lucreze ca voluntar in cadrul California Wildlife Center din Santa Monica.

Printre sarcinile primite, ea trebuia sa curete custile pasarilor, sa hraneasca puii de bufnita si sa elibereze animalele in mediul lor natural imediat dupa ce se simteau suficient de bine pentru a supravietui pe cont propriu in salbaticie.

“Am curatat excrementele din toate custile pasarilor si a trebuit sa hranesc toti puii de bufnita cu bucati de soareci congelati. Uneori mi se incredinta misiunea de a elibera animalele in salbaticie, dar nu sunt un sofer bun si nu am simtul directiei. Imi amintesc ca mi s-a incredintat o colivie cu o cioara si m-am ratacit. Am mers in trei locuri diferite inainte de a ajunge in locul unde pasarea a fost gasita initial”, a declarat Pamela.

Leave a Reply

