cOokie Jar

– Start your day with cookie jar

Maybelline NY. Tu cate sticlute de oja ai?

Pentru o femeie, perechile de pantofi, gentile si nuantele de oja nu vor fi niciodata destule. Ma contrazice careva?😆

Vara aceasta, nuantele tari ramin in voga! Nu ca trendurile mi-ar dicta gusturile, pentru mine, unghiile scurte si aprins colorate vor fi mereu pe primul loc.😀

Imi plac foarte mult aceste nuante🙂 Cum voi avea ocazia , imi voi face comanda😀

4 responses to “Maybelline NY. Tu cate sticlute de oja ai?

  1. alex 8 July 2010 at 10:34

    32 in total😀 8 albastre 5 roz 2 portocalii 2 verzi 5 mov pfff nu mai stiu😕

    • cOokie 8 July 2010 at 11:12

      M-ai intrecut😆

  2. Grapefruits 8 July 2010 at 13:41

    ce degete comice ai😀

    wow, trebuie sa avem mai multe sticlute?

    Eu am una, un intaritor de unghii, cu baza de aloe, foarte bun, are o nunta de roz-moviu si imi place la nebunie😀

    • cOokie 8 July 2010 at 14:05

      Am uitat sa precizez in articol , ca nu sunt degetele mele🙂 . Totusi imi plac foarte mult aceste culori .

Leave a Reply

