cOokie Jar

– Start your day with cookie jar

Jessica Biel in Glamour Magazine – Iulie 2010

Actrita Jessica Biel este vedeta numarului din iulie al revistei Glamour ( US) . Zambitoare si sexy , Jessica vorbeste in interviul acordat revistei despre orice altceva infara de iubitul ei Justin Timberlake . “Aş vrea să călătoresc pe o barcă în jurul lumii. Când eram mică aveam o pasiune pentru egiptologie, voiam să devin Indiana Jones şi să sap pentru oase şi mumii!” marturiseşte actrita care spune că singurul ei regret este că a renunţat la şcoală. “Ca actriţă iei multe decizii grele. Cea mai grea dintre ele a fost aceea de a renunţa la colegiu, încă mai am un junghi în inimă când mă gândesc că nu am petrecut acei 4 ani cu prietenii mei. Mă simt prost pentru asta. Dar apoi, mă gândesc şi că am avut alte experienţe frumoase.”

“Sunt o romantică dependentă de adrenalină, îmi plac plimbările pe plajă dar şi săriturile cu paraşuta!”🙂

Leave a Reply

