cOokie Jar

– Start your day with cookie jar

Exclusive Video: Lady GaGa – Alejandro

Intreaga lume l-a asteptat cu sufletul la gura! Enjoy !😆

Vodpod videos no longer available.

Lady Gaga a explicat intr-un interviu recent ca noul ei videoclip este dedicat prietenilor ei gay: “E o celebrare si un simbol al admiratiei mele pentru dragostea gay – si o recunoastere a invidiei mele fata de curajul de care e nevoie pentru ca doua persoane gay sa fie impreuna. N-am regasit acest sentiment la niciun barbat cu care am avut o relatie pana acum. “


6 responses to “Exclusive Video: Lady GaGa – Alejandro

  1. anabela 8 June 2010 at 21:04

    pana la minutul 3 imi place clipul,apoi nu.dar e misto melodia ..

  2. watermelon 8 June 2010 at 21:10

    nu inteleg nimic, ce-a vrut sa arate prin clipul asta in afara de afinitatea ei pentru persoanele gay? n-are nici un cap si nici o coada.
    seriously now.. voua chiar va place tampenia asta??!

    • cOokie 8 June 2010 at 21:15

      Nici eu nu inteleg unele scene .. dar e ciudata tipa.. si asta imi place😀

  3. Deea 8 June 2010 at 21:35

    Chiar imi place videoclipul! ART … Pure Art🙂

  4. anabela 8 June 2010 at 22:39

    ce frumusica era ea la inceputul carierei ei:-<

  5. Smiley_tgv 8 June 2010 at 23:40

    la prima vedere imi place
    insa trebuie sa il mai vad de cateva ori ca sa il descifrez cum se cuvine…
    @watermelon:
    clipurile ei au fost mereu intesate de simboluri, de intelesuri ascunse si de o poveste spusa.

Leave a Reply

