cOokie Jar

– Start your day with cookie jar

Cum sa iti dai singur in cap !

V magazine


Tot facand surf pe internet, am dat de poza asta si imediat am fost curioasa sa vad care e faza, ca sa ma exprim finut. Aflu ca este vorba de o campanie a V Magazine, numita “Curves ahead”. Plecand de la sloganul “One size fits all”, cu siluete intr-adevar normale, se pare ca s-a ajuns la “Super size fits all”… Nu stiu ce parere aveti voi despre modelele de mai jos, dar mie nu imi plac si nu imi place ideea. Nu stiu daca am sa fiu acuzata de discriminare in ceea ce le priveste pe domnisoarele si doamnele mai plinute, dar tind sa cred ca nici ele nu ar vrea sa vada astfel de “colacei” intr-o revista de moda.

Inca o data spun, este laudabila initiativa unor reviste de moda sa foloseasca modele obisnuite in locul celor skinny. Adica da, sunt foarte de acord: ASA NU!

skinny

DAR NICI ASA!! Sincer, mi se pare o idee foarte proasta sa exagerezi fie intr-un caz, fie in altul. Doamne, oare este atat de greu sa gasesti o cale de mijloc???!

V magazine

Revistele glossy vand vise, moda in general vinde vise, iar a te hotara sa schimbi foaia radical, negandu-te pe tine, tocmai prin promovarea opusului tau mi se pare o decizie penibila de a-ti da singur in cap. Imi pare rau, dar oricat le-ar zbura parul in vant tipelor din imagine si oricat le-ar machia, nu pot sa imi scot din minte abdomenul cu colacei. Nu pot! Nu pot sa vad frumusetea in imperfectiune. Da, apreciez frumusetea naturala, da, nu judec oamenii dupa aspectul fizic… Dar, intr-o industrie care s-a cladit, s-a mentinut si se dezvolta mai departe pe seama perfectiunii, a prezenta asa ceva mi se pare un esec lamentabil.

E chiar atat de greu sa gasim echilibrul?…

Update:

Tot V Magazine, tot aceeasi idee… de fapt mai mult decat atat. Deja s-a dat in burlesco-grotesc. Si culmea, ghici cine a realizat pictorialul? Karl Lagerfeld, designerul care spunea candva “I hate fat chicks” sau ceva de genul si care mai sustinea ca pe catwalk nu au ce cauta astfel de forme… si uite-l cum isi da singur in cap. O fi un trend si asta sa iti calci pe opinii si sa sustii exact contrariul. Na, ce sa spun… Cica sa mai crezi oamenii pe cuvant…

Later update:

V Magazine coperta

Asa o sa arate coperta numarului “Super Size” ca sa zic asa al V Magazine care va include cele trei pictoriale “altfel”. Tin sa subliniez inca o data ca nu am nimic cu persoanele mai grasute si nici macar cu cele obeze. Nu este vorba de un razboi intre femeile slabe si cele plinute. Este vorba de un mesaj distorsionat si neclar transmis de o revista de moda, care practic isi neaga domeniul de activitate. In rest, in viata de zi cu zi, cred sincer in frumusetea sufleteasca a oamenilor.

Articol scris de Mary 🙂

4 responses to “Cum sa iti dai singur in cap !

  1. anabela 2 June 2010 at 22:13

    dap,trebuie sa se gaseasca un echilibru pt modele/fotomodele .nici obeze nici ff slabe:|

  2. Cos 26 June 2010 at 17:43

    Depinde si din ce punct de vedere privesti situatia.
    De ce credeti ca pe podium sunt acceptate doar modelele foarte skinny? Pentru ca le este mult mai usor sa lucreze, sa faca anumite modele de imbracaminte pe o tipa care are “masura 0″, sa zic asa, si nu pe un model care are forme,(a nu se intelege gen mai sus, grasa sau cu colacei) asta insemnand foarte multe ore de munca. Ceea ce au facut cei de la ‘V Magazine” mi se pare dragut, dar cred ca s-a vrut o atentie iesita din comun sau mai multa popularite pentru revista.
    In orice caz, in industria modei, si mai ales nowadays, e greu sa gasesti o cale de mijloc.

  3. cute girl 30 July 2010 at 14:35

    Eu cred ca nu trebuie ca fetele sa fie anorexice dar nici obeze. Trebuie sa isi gaseasca un echilibru in alimentatie. Trebuie sa manance sanatos.

Leave a comment