cOokie Jar

– Start your day with cookie jar

Jessica Simpson @ “The Ellen Show”

Cântăreaţa Jessica Simpson a fost invitată la emisiunea lui Ellen DeGeneres pentru a vorbi despre producţia „The Price of Beauty”/„Preţul frumuseţii”, pe care o prezintă.

Dinţii mei sunt atât de albi şi nu vreau să simt că sunt alunecoşi. Deşi folosesc produse de îngrijire pentru gură, nu îmi place periuţa de dinţi. Ştiu că e scârbos, dar întotdeauna am o dantură perfectă şi o respiraţie proaspătă. Folosesc periuţa cam de trei ori pe săptămână”, a spus Jessica în cadrul emisiunii.

Vezi poze şi video în continuare .

4 responses to “Jessica Simpson @ “The Ellen Show”

  1. Cristi 29 April 2010 at 18:56

    Salut, doresc să fac un linck exchange cu acest blog.
    Blogul meu este

    Adresa : http://ceasuridemanabarbatesti.blogspot.com/
    Nume : ceasuri
    aştept răspuns, cu numele şi adresa care vrei să o adaug .

    O zi bună🙂

  2. Cristi 29 April 2010 at 19:08

    Salut, gata eşti şi la mine trecută , doar o mică problemă, nu ştiu cu ce nume să te trec… deocamdată eşti cu numele cOokie … dacă vrei să te trec altcunva să mă anunţi🙂
    succes cu blogu

    • cOokie 29 April 2010 at 19:40

      Buna , bine ai venit pe blogul meu🙂 Mersi la fel !😀

  3. Pingback: Celebritati @ White House Correspondents Association Dinner « cOokie Jar

Leave a Reply

